Fatmaada2015 27+3 de gittik 1.100 gr we 37 cm dedi bugün 28 haftalık olduk herşey normal dedi doktorumuz 3. Bebişim benim
Melikesvm Sblglc valla bellı olmuor doktorun ıyı dedıyse sorun yok ☺️ Saglıklı olsunda kılo okadar onemlı degıl bende buqun tam 27haftalık oldum boyunu soylemedı ama kılosu 1135gram dedı