Merhabalar bugün çatı muayenem oldu ve çatımın basık olduğunu normal olursa vakum kullanmak zorundada kalabileceğimizi söyledi. Ve 38+4 de doğumu gerçekleştirelim diye konuştuk karar verdik şu an 37. Haftamdayım . Size sorum şu ki sizler sezeryana karar verilince doktorunuz hangi haftada aldı merak ettim