irorkay Kızlar tam olarak nasıl oluyor gramı gramına aynı kiloda mı kalıyorsunuz yoksa 400 500 gr Oynayınca bile aynı kilo aralığında olduğu için almamış mı sayılıyor? Çünkü normalde bile insanın kilosu gramı gramına aynı kalmıyor da..
Dilek-Can irorkay hamilelikte ilk 3 ay kilo alımı fazla olmuyor ben 3 kilo almıştım 6.ayımdan sonra kilo almaya başladım bu herkeste böyledir kilo almıyorum diyen yalan söyler 🙂
Seher- irorkay ben ilk 4 ay neredeyse kilo verdim daha sonra ayda birer kilo almaya başladım şimdilerde ise iki haftada bir iki kilo alıyorum 😅 35.haftamdayım doktor gayet normal böyle olması gerekli zaten demişti
MucizeAnnesii irorkay her hafta tartılıyorum genellikle 100 - 200 gram artıyor 😀 Pazartesi günleri tartılıyorum bazen hafta içi de hafif hissediyorsam merakımdan tartılıyorum .
irorkay Dilek-Can aynenn canım onu biliyorum fakat anlamadığım olay hani hiç almıyorum diyorlar ya gramı gramına da aynı mı kalıyorlar yani acaba? 🤦🏼♀️
irorkay Seher- zaten normali o canım. Ben 4 ay dayım henüz almadım ama bazen 400 500 gr fazla çıkıyorum bazen de geri iniyor 200 300 ü şimdi ben almış oluyor muyum yoksa aynı kilo aralığında olduğum için almamış sayılır mıyım
irorkay MucizeAnnesii hehehe işte bazen mesela benim 400 500 gram fazla çıkıyor 2 gün sonra geri inmiş oluyor ben de onu anlamadım
Dilek-Can irorkay kaç haftalık olduklarına bağlı her insanın vücudu aynı degil sonuçta hamilelikten önce zayıf olanlar hamile kalıyor yine aynı kalabiliyorlar bence hiç almiyorlardır gramı gramında aynı kalabiliyorlar
MucizeAnnesii irorkay canım o bende de oluyor ondan bahsetmedim yorumumda . Eğer böyle karbonhidratlı şekerli şeyler yediysem oluyor . Ama o ödem diyorum. Bir anda yarım kilo almak imkansız . 3500 kalori fazladan kalori almak gerekir . Bebeğin çok çok hızlı büyümesi gerekir o da biraz zor .
Seher- irorkay yok bayanın dediği gibi yediğin şeylerle alakalıdır o canım şişkinlik falan yapmıştır sonra inmiştir kilo değildir benimde öyleydi ama ben bariz şekilde veriyordum bir kilo iki kilo belli oluyordu yani tartıda anlaşılır seninki gramsa yediklerinle alakalı bir şişkinliktir