Kızlar merhaba
forumda gezerken sürekli görüyorum ki çok fazla kabızlık sorunu çeken anneler var. Kendi denediğim ve çok güzel fayda gördüğüm birşeyi paylaşmak istedim umarım size de şifa olur. Akşam yatmadan önce bir kupa dolusu ılık suya 2 adet kuru kayısıyı ortadan dilimleyip suya ekliyorum. Sabah uyandığımda aç karna o kayısıları yiyip suyunu içiyorum ve çok rahat şekilde tuvalete çıkabiliyorum. Umarım sizlerde de işe yarar, sağlıcakla kalın 🙏🏻🌸