2li testini yaptır, içini ferah tut. Yaptırmasan bu sefer de acaba bir şey var mıydı diye kaygılanıp durursun. Hiçbir şey yoksa bile strese girersin. Ne olursa olsun aldırmayacaksan yaptırmanın da bir sakıncası yok. Önünü görürsün en azından. Allah korusun ense kalınlığı veya burun kemiği ile ilgili olumsuz bir şey duyarsan profesör olan bir Perinatoloji uzmanına git. En doğru sonucu ondan öğrenirsin.