7 hafta 1 günlük hamileyim Yaklaşık 20 gündür lekelenmem var salı günü kistim patladı kısa süreli parçalı kanamam oldu, doktorum kese iyi bi sıkıntı yok dedi ama kahverengi lekelenme devam ediyor günde 3 tane progestan alıyorum, gün içinde sancım oluyor ve bugün inanılmaz bir baş dönmem var ne yapmam gerek bilgisi olan var mı ? Çok tedirginim.