Sevyu Arkadaşlar devit 3 ve vegaferonu aç mı yoksa tok mu kullanıyorsunuz? Bir de devit 3 ü ekmeğe damlatıp o şekilde mi alıyorsunuz?
SenaUysal Sevyu ben devit3 ü kullanamıyorum şu an. Kalp çarpıntısı yaptı baya. Ama vegaferonu tok karna atıyorum. Devit3 tekrar başlamak istiyorum bi daha deneyeceğim çarpıntı olmazsa devam edeceğim
shrbn25- Sevyu devit -3 ben ebemden istedigim zaman o ilac o kadar saglıklı degil demıstı .bama vegaferon verdi hatta bebege daha etkili olmasını istiyorsan meyve yedıkten sonra ye dedi bende öyle yapıyorm bakalım 🥰