Eşim il dışında olduğundan ben annemde kalıyorum. Kayınvalidem de tabi ki bana gelemiyor pek 1yıldan fazla oldu gelmeyeli zaten pandemi var ama sonuçta annem oda.
bebek odası yerleştirirken kayınvalideme demek istiyorum, gelsin aldıklarımı da görsün ilk çocuğumuz sonuçta onun ilk torunu olmasada😂 ama kayınvalidem çok peşine insan takıyor ondan demekte istemiyorum sizce napmalıyım🙈