Deniz95 Benim aşıyı olduğum gün hafif ağrım olmuştu. 2. ve 3. gün ağladım ağrıdan o kadar şiddetli ağrıdı.Sırtıma boynuma yayıldı bir de.Sizi de kokuttum gibi oldu ama herkeste aynı olmuyor.En son dayanamayıp bir tane parol içtim, iyi geldi.Bugün 6. Gün hala biraz sızı var.