Prmdk prm112-27 siz kendi kadın dogum doktorunuzdan mi aldiniz acaba benim doktorum artık aile hekiminin verdiğini söyledi de
Xmansmom Ben de alacağım. Acaba doğum sonrası iznine eklenebiliyor mu yoksa zamanında mı kullanmak gerekiyor hiç sordunuz mu?
MucizeAnnesii Xmansmom Doğum sonrası izne eklenmiyor . 32 den sonraki ekleniyor 24 haftalık alınan idari izin .
Prmdk MucizeAnnesii canım kadın dogum doktorun mu verdi benim doktorum özel hastanelerden kaldırıldı 1 aydır böyle artık kabul etmiyolar aile hekimi veriyor dedi aile hekimine gittim orasida hayr biz vermiyoruz öyle bisey diyor 😪
Asel05 MucizeAnnesii dogum sonrasında 6 ay ucretli 6 ay ücretsiz iznimiz oluyor kamuda 696li personelim 32. haftadan sonra alinan hu idari izin kesiliyor mu onu ogrenmek istiyorum yani 6 ay ucretli yapacakken 4 ay mi kullanabilecegiz
prm112-27 Prmdk aynen üni takipliydim doktorum yokttu hatta o gün kadın dogumdan bi dra gittim soyledım verdı hemen
MucizeAnnesii Asel05 ben öğretmenim 657 liyim 6 ay ücretli sizden duyuyorum . Doğum sonrası 2 ay diye biliyorum . Ücretsiz de 2 yıla kadar alabiliyoruz .
Smyy00 Prmdk sadece 24 ü doldurdu deyip bir kağıt verecek o zaten izni düzenleyecek olan sizin kurumumuz onun vereceği bu gebe 24 ü doldurmıltur biraz yanlış yapmış doktorunuz
prm112-27 Prmdk çalıstıgım yeri mi sordun anlamadım 😬112de calısıyorum gittigim hastanede üniversite hastanesi 🤗