Merhaba kızlar cumartesi günü sabah çatı muayenesi oldum eve geldim 6-7 saat sonra akıntım ile birlikte kan geldi kasıklarımda hafif ağrılar oluşmaya başladı 3 gün oldu hala akıntı ile birlikte hafif hafif kan geliyor bugün akıntım ile birlikte parça kan geldi ve kasıklarım belim bacaklarım hafif hafif ağrıyor sizce neden? Başına böyle bir durum gelen oldumu doktor muayenede bebeğin başı aşağıda çatın normal doğuma müsait bebeğin başını hissediyorum baskı yapıyor dedi ve 1 haftaya doğum olur gibi geliyor bana dedi haftam 37+6