Tgbugra Kızlar sabah saat 7 sen beri adet sancısı gibi sancı cekiyorum bu normal mi acaba başka bi belirtim yok belim ve karnıma sancılar giriyor böyle olan var mı. ??
Yagmur_C Tgbugra benim de şimdi başladı 38+1 im takip etmemiz lazım düzenli mi diye ama ben de tam anlamıyorum bi anda başlayıp bi anda bitmiyor benimki hafifliyor sonra tekrar yoğunlaşıyor gibi
senakhrmn Tgbugra Bende 35.haftadayım bendede son 2 haftadır aynı şekilde sancı var,doktorum normal olduğunu söylemişti. Sakin kalıp Sıklığını ve şiddetini takip edin aksi durum düşünürseniz doktorunuza gidin tabi. Sağlıkla gelsin inşallah yavrunuz.
Tgbugra Yagmur_C benimde öyle oluyor bu saate kadar geçti ara ara ama şu anda bile var yalancı sancı mı gerçek mi bilemiyorum başla belirtide olmayınca