Prenses21 ben bio-oil kullanıyorum çok memnunum baya yoğun bir yağ nemlendiriyor 20 haftalık hamileyim şuan hiç çatlagım yok ınsallah sonrada olmaz. Lierac ta cok güzel bir ürünmüş. @kuboshome dan yazarsanız size en uygun fiyatlı aldığım yere yönlendireyim oradan alın gratiste falan pahalı.