senakhrmn Melodyy benim doğumsal kalça çıkığım var.Ortopedi doktorları normal doğumu önermiyorlar çatı darlığı oluyor.Henüz kadın doğum doktorum çatı muayenesi yapmadı yapınca kesinleşicek doğum şeklimiz ama büyük ihtimalle zorunlu sezaryen olucak.
Melodyy senakhrmn geçmiş olsun canım rabbim en hayırlısı neyse o olsun inşallah sağ-salim kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah