Sineemm Kizlar yarın 40haftalik olcam dün fark ettim hemoroid olmuşum bı tane var canım çok acıyor napcam ben yaaaa 😭 ya doğumda cogalirsa 😭
Busbus58 Sineemm bende 38 oldum. Ara ara bir tane çıkıyor orası ağrıyor sonra geri kayboluyor anlamıyorum
Zeliiiss Sineemm bende de öyle ya 15 haftalığım bende acı çekiyorum 1 aydır geçmedi neredeyse. 1 tane var bende de doktora gitmeye korkuyorum açıkçası evde tedavileri olmuyor mu bunun acaba
Sineemm Busbus58 valla dünden beri gitmiyor bide ayıptır söylemesi hiç kabizligim yok hep ishal seklindeyim hamileliğim boyunca günde iki defa falan cikiyorum tuvalete napcam benn ya 😭