Kızlar oksopar 4000 kullanıyordum 1 hafta kullandım D-dimer değerim 1.70 iken 1 hafta sonra gittiğimde 2.20 olmuş iğne dozumu az geldi ki artık gözüm korkuyor değerlerim düşmeyip aksine yükseldikçe üzülüyorum🥺 e nabızdan baktım sonuçlarıma öğleden sonra gitcem doktora sonuç göstermeye ben gibi olan anneler var mı iğneye rağmen yükselen o sebepten yazdım ?