Ekvatoral
Devlet hastanesine gidiyorum maddi acıdan darda olduğumuz icin ozele sadece bi iki kez gittim. Son iki hafta devlete gidiyorum. Açıkçası normaldw doktorum güzel ilgileniyo ama bugün detaylı ultrasona girdim. 5 dk ya sürdü ya da sürmedi. Kontrolu yapan baska bi dr du. Hocam gelişimi iyi mi bi sorun var mi diye sorduğumda gorebildigim yerlerde bir sorun yok su an da her sey normal gözüküyor dedi. Icime sinmedi güya detaylı ultrason..
Kendi doktoruma verdim sonucu. Oo süper gayet iyi 1 ay sonra gel dedi. Ultrason Resmini dahi vernediler. 🥺 neyse ki bebek iyiyimis. Kendimi böyle motive ediyorum napim