261018 Kızlar çalışmayan anneler doğum yaptıktan sonra hangi haklardan yararlanabiliyor? Dogum parası emzirme parası falan bilgisi olan yazabilir mi? Bide nerelere başvurmam gerekiyor
Sineemm 261018 kaymakamlığa doğum belgesiyle baba gidip başvuru yapıyor ilk çocuk için 300 ikinci için 400 üçüncü için 600tl yardım veriliyor süt parası içinde sskya gidiyor yine doğum belgesiyle başvuru yapıyor süt parası alınıyor
Sineemm 261018 bide belediyeden de doğum kağıdıyla birlikte yeni doğan paketi alabilirsin her belediye farklı veriyor ama olsun Tekirdağ Çorlu’da battaniye bebek bezi ıslak mendil veriliyor mesela
Sineemm Rumeysa10 iyi oluyor valla Prima falan veriyorlar bizim burda bebek bezini yine bı sure idare ediyor insanı