Gencanne1 Mrb kızlar 5+4 günlük hamileyim bebeğim kesede görünmedi herhangi bi sıkıntı yok kanama leke gibi sizce görünür mü cnm çok sıkkın coraspin kullanıyodum acaba onun etkisi olur mu doktor biraz gecikme olabilir dedi dua edin lütfen
serifebzk Gencanne1 canım benimde o haftada gözükmemişti doktor alttan bakmak istedi ama ben istemedim bi hafta sonra tekrar gittiğimde görünmüştü :) bekle sende inşallah görünür miniğin 🙏🏻
Deletedmom71 Gencanne1 benimde o haftada görünmedi canım 10 gün sonra yine gittik o zaman sadece keseyi gördük
svmeybgl Gencanne1 bende ecopirin kullanıyorum ben ilk 4+4 de gitmiştim sadece keseyi görmüştük doktor ili hafta sonrası için çağırdı 6+6 da gördüm kalbini duydum . Ama ablam gebeliğinin birinde 5+ larda gitmişti oda görmemişti bir hafta sonrasında görmüştü
MelikeAkyzeliker Gencanne1 benimde gözükmedi alttan ultrason çektiler orda gördü doktor şimdi 24 haftalık olduk