30 mayıs doğum tarihi dedi doktor❣şuan 14 +4 cinsiyetinide dün gösterdi Kızmış😍😍😍😍
Kbrslbs benimkide kız 19mayıs dogum 🙂
Benimde 11 mayis ve kiz 😊😊
Benimde 22 mayıs görünüyor programa göre erkek 😇
5 Mayıs ogluşumm oluyoooor 😊
1 mayıs erkek 🐸
13 mayıs erkek 😍
17 mayıs oğluşum olucak💙💙🙏🙏
26 mayıs erkek 👶🏻
17 mayıs 💙 oğLuşum oLcak inş sağLıkLa geLsinLer
12 mayıs kız💗 Sağlıkla gelsin bebişlerimiz
13 Mayıs erkek bizimdeee 👶🏻
8mayis kizz
8 mayis hala göstermedi cinsiyetini ☹☹☹
1 mayıs erkek☺
24 mayıs söylemedi dr cinsiyeti
27 mayıs 👶🏻Oğluş
20 mayıs erkek 💙
5 mayıs erkek 💙👶🏻
18 mayıs erkek 😇💙