mahpeyker46 aslında Doğumum. Çok zor geçti kimseyi korkutmak icin yazmıyorum geçen üçte sancılarım başladı ilk başta düzenliydi ama daha sabah ona kadar devamlı 10 dakika ya bir giriyordu sancıların süresi kısalmamıştı doktora gittim ve nst de hiç sancı çıkmadı ben sancım var dedikçe bakmadılar bile ne doktor ne ebeler bir gün boyunca sancı cektim ama düzenli değildi