Nurr24 Kızlar doğuma 1 ayım kaldı şuan e bebekte bestlak indirimde çoğunlukla herkesin sütünü artırmış bende alıp kenara koysam mı diyorum kullananlar olmuştur aranızda belki
Gamzeakd Nurr24 ben çantama ilk oğlumda humana koymuştum ve gerçekten arttırmıştı. Hımana ve bestlak alıp koyucam ben de çantaya n eolacak denemiş oluruz 🥰
sumeyye60 kucuktospam Promaltı arkadaşım almıştı tadına baktım. Pekmezli su gibi tadını beğenmeyen içemez. 1 tane alın deneyin. Ben hayatta içemedim 🤭
BurcuP kucuktospam ben ilk bebekte kullandım düzenli olarak ama bence artırmıyor ve aşırı şekerli bayıyor insanı bir süre sonra midem almadı, onun yerine aktardan rezene alıp kaynatın, veya humana stil tea var onu deneyebilirsiniz
Selcanozr Merhaba ben ikiz gebelik yaşadım doğum yaptım küveze girdi kızım Bestlak sayesinde sütüm geldi şuna tekrar doğum yaptım Bestlak kullanıyorum cok iyi iyiki almışım
Nurr24 Selcanozr doğumu hemen olunca kullanmaya başlasak etki eder sanırım bende elimden geldiğince ne yapabilirim diye düşünüyorum
Sinem_469 İlk dogumumda bestlak kullandım 22 ay emzirdim.oglumu sütüm boldu ama su da çok içtim işe yaradı mı bilmiyorum açıkçası sezeryan doğumum bu arada