Dua35 Arkadaşlar merhaba dünden beri burun akıntısı hapşırma var eşim ve bende bugünde hafif bi boyun ve baş ağrısıyla uyandım ateş ,tat ve koku kaybı yok ama insan endişe ediyor bu şekilde belirti olup pozitif çıkan oldu mu
lifeofmybaby Dua35 korona oldum beliti olarak bu kadar hafif belirti vermiyor. Bel ağrısından üşüme titremeden ağladığımı biliyorum. Öyle bi bel ve sırt ağrısıydı ki sanki kemiklerim kırıldı sandım. Yani öyle burun akıntısı hafif baş boyun ağrısı korona değildir bence ama yinede siz kendinizi takip edin inşallah kötü bir şey yoktur
2prensannesl Dua35 eşim atlattı daha önce o süreçte ben daha çok hastaydım boğazlarım enfeksiyon kapmış koku kaybı ateş üstüne gebelikten mide bulantısı halsizlik eşimin sadece koku ve tat kaybı vardı neyse biz test verdik eşim pozitif çıktı benden iki sefer aldılar durumum covid olduğumu gösteriyordu ben ikisindede negatif çıktım atlatmış biri olarak covid dedikleri kadar bulaşıcı olduğunu düşünmüyorum 4 aile 4 ev 16 kişi toplam her evden bir kişi covid oldu gerisine hiç birșey olmadı evde kronik hasta olanda var
lifeofmybaby Ayseguldt benim evet sanırım hamile oldugumdan baya ağır geçti ilk 1 hafta özellikle ama 1 aya yakın etkileri sürdü. Şuan atlatalı 2 ay oldu hala ciğerlerimden ses geliyor sanırım kalıcı hasar bıraktı
lifeofmybaby Dua35 inşallah Allah tüm herkesi bu illetten korusun🤲🏻 Ama yinede belirtiler uzun sürerse test verin bi
Oykugoktug Dün kan vermek için hastaneye gitmiştik babamda hafif bogaz yanması vardı sonucu pozitif çıktı:/ aynı evde yaşıyoruz annem ve benim sonuçlar negatif çok şükür safra kesesinden ameliyat olcaktım haftaya bide:/ halam ve kuzenim grip oldukları için test verdiler dün onlarda negatif.. yani hiç belli olmuyor belirtiler herkeste farklı