Buse-93 Kızlar her sabah direkt bebek hareketi odaklı uyanıyorum,bugün yarım saattir hissettyorun uyandım bekliyorum deliricem. 37+5 iz. 3 te kontrolüm var korkudan tansiyonum yükseldi. Sizin hemen uyanınca hareket başlıyormu ?
raincloudy Buse-93 soğuk bir süt içip çikolata ye soluna uzan birde müzik aç soğuk süt hareket ettiriyor genellikle
esraizmirli Buse-93 artık bebişin yeri darlaştı iyice bir parça çikolata ye soluna yat bekle canım illaki hareket edecektir
Melek- Buse-93 her sabah hemen uyanınca hareket etmiyor, bence bunu dert etmeyin bizimle uyuyup uyanmıyor ki:)
Buse-93 Melek- valla iyice psikolojim bozuldu😔 son zamanlarım zor geçiyor bebeğim ters duruyor sezeryan olacağım fakat arada bir giren sancılar var bu hafta o beni çok korkuttu sanırım
Melek- Buse-93 endişelerinizi anlıyorum ama bu durum sizi de bebeği de üzer ve strese sokar. Kendinizi iyi hissedin vesveseleri dinlemeyin bebekler strese girince de hareket etmezler. Onunla konuşun okşayın sakinleştirici bir müzik açın siz de sakinleşin sezeryan kötü birşey değil ki belki sizin için daha iyi olacak belki de o zamana bebek dönecektir son anda Bile dönüyormuş kendinizi ve bebeğinizi üzmeyin :)💜