esrabia Kızlar sizler kaç haftalıkken öğrendiniz bebenizin cinsiyetini biz 11 haftalık olduk bakalım doktor ne zaman söylücek❤️☺️
asyahumam esrabia 12 haftalıkken kıza benzettim ama kesin değil dedi şimdi 15+4um yarın tekrar gidecem çok merak ediyorum inşallah gösterir, boşa gitmek istemiyorum 😂 🙏
tanya25 esrabia 11de erkeğe benziyor dedi 14te kesin erkek dedi :) başka bir doktorda kesin erkek dedi
BerrusMom esrabia 17+2 haftalığız hala tık yok Perşembe günü gidicem bakalım bu kez görücekmi hala belli değil meraktan ölücem😄
Kumral5 11+4de gittim ama cok erken smdi soyleyemem dedi 3 hafta sonra randevum var bekliyorum gecmiyo sanki gunler halbuki ne hevesle gtmsitim ogrencem diye 😄