Selam anneler , 11 Şubat tarihinde doğum yaptım burda post açmıştım buna dair sezeryan ameliyatı oldum son dakikada tansiyondan dolayı 🥺 ilk gün gazımı çıkaramadıgım için lavman yapıldı ve 12 saat olmadan eve gönderdiler ve ben gayet De iyiydim. 1-2-3 derken tabi ben kendimi iyi hissediyorum diye kalkıp iş yaptım ne kadar salağım sakın yapmayın bırak ev pis kalsın dinlenin ben acısını hala çekiuprım . O günden sonra benim ateşim yükselmeye ve titremeye başladım . Ama ev hamam gibi ben titriyorum yine . Oğlumla Bile ilgilenemedim düzgün . Sonra doktoruma gittim iğne antibiyotik ve bagırsak düzenleyici verdi onları kullanıyorum düzenli olarak sabah akşam iğne yiyorum 😔Allahtan iğneden korkmuyorum da😂 Bu süre zarfında hep ateşim çıktı kendimi halsiz hissediyorum oğlumu emzirmeye bile takatim kalmıyor bazen..
Bugun kontrole gideceğiz eskiye göre daha iyim ama ateşim hala aynı düşmüyor bir süre 🤷♀️ Siz neler yaptınız düşürmek için bilen varsa yazabilir mi Allah razı olsun şimdiden 🤲