Merhaba kızlar yarım saat önce glukozlu sudan içtim ama benim açken kanımı almadılar şimdi 1 saat sonra bi kan alcaklar tekrar dan 1 saat sorma yine alcaklar yani 2 kere kan vercem ama açken niye almadılar merak ediyorum yoksa böyle mi oluyor şeker yüklemesi acaba