BilgEbrar Merhaba arkadaşlar benim 1 buçuk yaşında kızım var ve 7 haftalık hamileyim şu bi kaç gündür kızım gündüzleri elhamdulillah hiç bir sıkıntısı yok ama gece çok ağlıyo sebep ne olabilir tahmini olan var mı doktora götürmeli miyim?
Minikasya BilgEbrar Bi çok sebep olabilir canım. Yalnız mı yatıyo ? Kötü rüyalar mı görüyo ? Küçük kuranlar varya hamayli denilen onlardan yastığının içine koy. Oku üfle öyle yatır. Bişeyi kalmaz canım.
BilgEbrar Minikasya normalde odası var evet orda yatıyo ama ağlayınca yanıma alıyorum normalde yanımda ağlamaz ama bu bi kaç gündür yanımda da çok ağlıyo gece okuyorum filan ama ilk defa böyle oldu gündüz bişeyi olmadığı için doktora götürmek mantıklı gelmedi pek bi size sorayım belki aynı şeyi yaşayan vardır diye düşündüm evet küçük kuran var bebekken koyuyodum bide onu deneyim teşekkür ederim
Elifyalova D oktorluk bisey yoktur insallah arkadasinda dedigi gibi korku olabilir. Yada yattigi yer sicak olabilir. Ayetel kursu okuyun gecer Allahin izniyle..
BilgEbrar Elifyalova bende doktorluk olduğunu düşünmüyorum yattığı yer sıcak olabilir derken normal eskisinden bi farkı yok yani sobalı ev olmadığı için rahatsız edecek kadar sıcaklığı yok ama ne bilim okuyorum her gece dün gece daha çok ağladı