ayazefeveannesiii ne durumdasiniz hafta bile degil gun kaldi karin agrisi yasiyorum acaba normalmi yasayan varmi ve ne durumdasiniz 🤔😞
Thesra ayazefeveannesiii Cok normal agrılar artık ben son haftamda yatakta dönemiyodum kalkamıyodum elimle önce göbeğimi tutup öbür yana alıp o şekilde dönmeye çalılıyodum
Nihanozturk ayazefeveannesiii bizimde 7 günümüz kaldı güya ama hicbi belirti yok doguma dair.Sadece bel agrım var oda artık agırlıktan baskı yaptıgı icinmis ne sancım ne acıklıgım artık dogsun istiyorum 🤦🏻♀️