Ela20 Arkadaşlar merhaba, son adet tarihim 4 Ocak 19 Şubat cuma günü doktora kontrole gittiğimde 6 hafta 2 günlük hamile olduğumu söyledi. Fakat 4 Ocak tarihine göre 6 hafta ,4 günlük olmaz mı? Doğrusu nedir bilen var mı?
neslikay Ela20 hesaplamalar değişebiliyor onların kesenin boyuna gelişime göre de yprum yapıyorlar benim de öyleydi hatta 3 gün eksik söylerdi sonradan toparladı eşitlendi 2,3 güne takılmayın
YuvarlanamayanPandaa Ela20 benımde 7 ocak doktorum daha dedi o tarih göre değil haftaya bebegin gelişimine bakalım ona göre hesaplayalım dedi ona bakma dr daha dogru diyor
halitefe Ela20 ultrasonda farklı çıkabilir ama çok önemli değil tüm düzen ve takip adet tarihine göre devam eder canım daha ileri haftalarda bebek 2 hafta önde çıkar 1 hafta geride çıkar ama iç orgn oluşumu falan adet tarihine göre olur yine
Ela20 Anladım çok teşekkür ederim. Bu konuda bilgim yok o yüzden fikir almak için sizlere sormak istedim. Sağolun.