arzuublm arkadaşlar merhaba istanb. avrp.yakası bakırköy sadi konukta detaylı ultrason yaptıran var mı?
Emnemrahf arzuublm ben yaptırdım 21 haftamda selen hanım yapmıştı benim randevum 11 deydi ama erken gittim 9 bucukta gotmıstım ilk sırayı alan ben olmuşum hemen muaneye almıstı 45 dk yakın içerde kalmıstım baya ilgili bakmıstı
Msydn6 arzuublm Bende Sadi Konukta Perinatolog Selen hanıma yaptırmıştım 23 haftamda yarım saat sürmüştü güzel ilgilenmişti herşeyini söyledi bilgilendirme yaptı cinsiyetide o zaman öğrendik sonra ultrason görüntüleriyle birlikte döküman vermişti🌸🌼
yavrukom Emnemrahf kadın doğum bölumunden mi almak gerekiyor yoksa perinatolojimi riskli olmadan bakiyormu?
arzuublm yavrukom genel de kadın dogum dr. perinatolojiden de isteyebiliyormuş ben o yüzden öyle yazdım illa riskli olması gerekmiyor
Emnemrahf yavrukom detalıya perinatolog bakması daha iyi oluyo kadın dogumcular zaten o yuzden perınatologa gıt dıyo
Msydn6 arzuublm valla bilemiyorum ama ben memnun kaldım birazda şans meselesi sanırım her yer her doktor bir olmuyor🤷🏻♀️