Ozlemserrt Şimdi randevum vardı 2 cm aciklik ve pelvis 16 dedi ne demek istedi merkez hastanesine sevk verdi yüksek riskli doğum diye
BegumIscanTunc Ozlemserrt kaç haftalıksin canım birde kendini çok strese sokma bol bol dua et Rabbimin izniyle bişey olmaz sükuneti elden bırakma lütfen
Busraksu Ozlemserrt Tam bilmiyorum bende aslında 40 olan var 30 olan var mesela benimde 30 mm çıktı erken doğum riskin var dedi doktor bana
Zeynep0606 Ozlemserrt 36. Haftada pelvis kisaliginizin olmasi gayet normal ilk dogum mu sizin ilk dogumunuz ise normal doguma az kaldi demektir. Hayirlisi ile kucaginiza alin