dnzx21 kaynanam ilk torunu olcagi icin bebegin ceyizi onlar yapmak istiyor hastane cikisi ve yeni dogan bebek elbiseleri cok aldilar ama ablam onlar ziyan olur almasinlar falan diyor ama sonucta ilk cocugum yeni yeni syler giydirmek istiyorum sizler ne düsünuyorsunuz?
Melikeyigit dnzx21 bende antepliyim bizde de kırklik yapilir canım annem yapti herseyi aldi kız bebegi olursa onun icinde aldı. Büyüklü kücüklü aldı hatta ama bebegime ilk bayramlıgını biz alıcagız bizde boyle oluyor .😊
NaimeYilmaz dnzx21 aldıysalar daha fazla almasnlar benm sayılı 1 onlu hastane cıkısım 1 beslı var 6-8tanede 0-3ayım var o kdr abartmamak lazm