Defnealya_ Kızlar cumartesi 23:00 iğnemi oldum bugün saat 11:00 36. Saat doluyor. Ama benim hiç bi belirtim yok. Çatlamamış olabilir mi ? ☹️ Ne zaman belirtiler oluyor. Yardımcı olurmusunuz
Nry0682 Defnealya_ hemen belirti olmuyo ve bu bünyeden bünyeye değişiyo.bazen üç dört gün sonra kasık agrısı baslar yada bana oldugu gibi hiçbir belirti göstermez.36 saat az bi zaman belirti için
umudumvar2 Defnealya_ canım kendini sıkma stres yapma belirti değşebiliyor çatlamıştır 15 gün sonrayı düşün inşallah pozitif olur sonu 🤲🤲🤩
Mavi_- Defnealya_ benimde ilkinde ağrı olmamıştı sadece karnım çok şişti ama yinede yumurtalarım çatlamıştı bu seferkinde akıntım oldu iğne vurulduğum ve vurduktan 1 2 sonra bi de ara ara kasık ağrım oluyo her seferinde farklı bi belirti oluyor
Trabzon6161 Bende bu ay klomen kullandım ve sonra catlatma ignesi vurdu doktor bugun igneyi olali 10. Günüm sol kasıkta sanci agri oluyor ara ara sadece bide ilk kez bu ay göğüs uçlarımda agri sizi var dokununca insallah bu ay hepimiz çift çizgiyi görürüz
whitedream Trabzon6161 benim de iğne 10.gun aynı gün olmuşuz🙈 14 te yapmayı düşünüyorum testi erken olur mu ki 12.gun sonrası çıkan doğru diyolar ama