teachervera https://resimyukle.xyz/i/SyB4La Kızlar ikili tarama testi sonucum. Anlayan varsa yorumlayabilir mi? Ense kalınlığı kaç ve oran olarak nasıl ❓
Esray_ 5140 kiside 1 kiside görülmüş yani düşük risk oluyor. Kombine risk değerini baz aliyor doktorlar. Saglikci degilim ama okuduğum kadarıyla raporda kotu birsey yok. Allah sağlıcakla kucaginiza almayi nasib etsin inşallah.
Umi İkili tarama sonucum daha çıkmadı ense kalınlığı 1.6 dedı normal mi dedım normal dedı ama test sonunda yüz yüze konuşalım dedı sizce normal mi yoksa test sonucunu görmek için mi öyle soyledı
teachervera aynuray16 Gülnur çiftçi ye gidiyordum ama artık İstanbuldayım 😊Gülnur hanım da iyi idi ama İstanbul da ki doktorumu görünce fikrim değişti. Yarım saat ilgileniyor, ultrason ile uzun bakıyor. Gülnur hanımın başı kalabalık tanımıyor bile
aynuray16 teachervera Yaa bende ilk üç ay Tuna hanıma gittim o da aynı şekilde çok kalabalık sorularımı bile soramıyorum, 3 aydan sonra Bülent bey e geçtim ultrasonu çok iyi onunda ve gerçekten güzel bir doktor bence kafamdaki soruları ben sormadan cevaplıyor
aynuray16 teachervera şu an bende memleketteyim buradaki doktorların ultrason görüntüsünü görünce Bülent bey nur nimet diyorum resmen 🤭🤣
teachervera aynuray16 aynen canım buradaki doktor yarım saat ilgilendi yeni hasta gelmese devam edecekti a dan z ye her şey ile ilgilenince urfa da baştan savma muayene edildiğimi anladım 😊