ozgeecetiin umudumvar2 Tb81 Ayskem nurdane3504 Honeyss Mooommyy1 Kızlaaaar acil bişey sormam lazımmm 😵 Ben 16.günümde çatlamayı gördüm ve 3 günü değerlendirdim acaba ne zaman gebelik testi yapmam gerekiyor 🤗 Yada belirtileri var mı acaba ben kasıklarım çok ağrıdı bu sabah belimden vurdu var mı bunun gibi şeyler 🤷♀️ Yardımınızı bekliyorum kızlarım 🤲
Ayskem ozgeecetiin ben çatlamadan 14 gün sonra test yaptım silikte olsa çizgi çıktı sizin şuan kaçıncı gününüz ?
umudumvar2 ozgeecetiin kasık ve bel ağrısı ooluyor canım çok okudum 10-12 gün sonra testinde çıkar canım o da adet gününe denk geliyor zaten 😊😊
nurdane3504 ozgeecetiin iki hafta kadar beklemeniz gerekiyor sonra net sonuç almak istiyorsaniz direk kan testi de yapabilirsiniz
ozgeecetiin Ayskem Çatlamadan sonra 4 gün geçti yani 20.günümdeyim haftaya 11inde adet günüm benim nasıl yapmam gerekiyor ki 🤷♀️
ozgeecetiin umudumvar2 Yaa öyle bi yazmışsın ki kendimi hamile hisettim bi an nasıl seviç doldu içime 🥰🥰
ozgeecetiin nurdane3504 benim adetime 1 hafta var şuan zaten hesapladığım günde çatlama olmadı bende 2 gün sonra oldu
esrvl Bende ovulasyon kullandığım ilk ay hamile kaldım. Ovulasyonla gebelikde öğreniliyor öğrendim. Yumurtlamadan 13 gün sonra 2 çizgi aynı koyuluktaydı hatta t daha koyuydu sabah test yapmıştım silik çıktı
ozgeecetiin esrvl bende 1 tane ovulasyon testii kaldı ozaman adetime yakın önce onu yapıyım sonra gebelik testi yapıyım
nurdane3504 ozgeecetiin belirti falan biseyiniz var mı şüphe duyduğunuz ona göre isterseniz biraz daha bekleyip kan testi de yapabilirsiniz
ozgeecetiin nurdane3504 Yani şuan aman aman bişey yok sadece belimden kasıklarıma gelen bir ağrı var bu sabah çok oldu dün akşamda fazla yedim galiba dedim sindiremediğimi düşünüp istifra ettim o kadar 🤷♀️
nurdane3504 ozgeecetiin benim göğüste ağrı olmuştu o şekilde yapmıştım testi tabi herkeste farklı olur da net sonuç almak için biraz daha bekleyin umarım minicik bı kalp vardır içinizde 🤗🥰
ozgeecetiin umudumvar2 Ya ara ara mide bulantısı geliyor açlığa vuruyorum yanma gibi bi iki kere geçen gün aykatyaken sarsıldım onuda açlığa vurdum . dün akşamda çok yedim karıştırdım galiba dedim istifra ettim 🤷♀️ Ama niyeyse hamileliğe vuramıyorum bunları 😅
ozgeecetiin umudumvar2 Ayyy nasıl mutluu musmutluu olurummm 😍😍 Bu arada yerleşme kanaması gördün mü kuzum sen