ozgeecetiin ben ovulasyon testi ile hamile kaldım. Ezcaneden almadım çünkü çok pahalı. Tanesi 5 lira mi ne. İnstagramdan bir eczaci teknikeri bayan kendinobulasyon testlerini yaptırıyor. Ondan 30 günlük test aldım+2 tane de gebelik testi yolluyor yanında.
🌻Adet bittikten hemen sonra başlanıyor.
🌻Ayın herhangi bir gününde başlanmaz.Cunku önceki günlerde yumurtlama olmuş olabilir ve kacirabilirsin.
🌻Sabah 8 ile 10 arası ya da akşam 8-10 arası yapılıyor.
🌻Sabah basladiysan sabah akşam basladiysan akşam devam edilmeli.
🌻İlk idrar ile yapılmıyor.
🌻T çizgisi C çizgisi kadar koyu olması gerekiyor.
🌻Yumurtlama görülünce!!! o gün ve arkasındaki 2 gün ilişki şart!!!
🌻2 gün üst üstte koyuluktan sonra bir çizginin koyulugu gitmeside çatlama demektir.