ozgeecetiin canım benim de yaşım 29 ,bebeğin hemen olursa zaten 9 ay karnında o yüzden bir yıl ertelemk pek bişey kazandırmaz sonradan isteyince de hemen olmama ihtimali de var bence bu karaarı eşinle beraber verin canım borç ödenir zaten çocugun şu an olmasının masraf yönü oldgunu düşünmüorum sekiz dokuz aya kadar ,bir de şöyle bir durum var benim annem hep der ki her çocuk kısmetiyle rızkıyla gelir Allah kapıları açar gerçekten de öyle olduguna inanıyorum o yüzden ona göre düşün kuzum 😊😊