Hamileliğimi cuma öğrendik ama mide bulantilarim başladı özellikle sabahları, hiçbir şeyden keyif almıyorum vücudum değişecek belki çirkin olacağım:( her şeye alınıyorum yarin kontrolüm var.
Esim isi gereği İngilizce öğrenmesi gerekiyormuş hatta bana dedi senle öğrenelim her zaman yanımda bunu hissedebiliyorum.
Ama bazı programlar yabancılarla pratik yapmak için var.
Hamile olduğumdan beri vesvese yapıyorum ya beni beğenmezse diye sizce ne yapmalıyım?
Sizde de oldu mu?