Kontrolüm vardı bugün 40+0 ız suyumda azalma olmuş hareketleri de yavaşladı şimdi nst deyim doğumu başlatalım dedi doktor inşallah prensesim bugün gelir dualarınızı bekliyorum her gün sizin doğum hikayelerinizi okuyup bilgi ediniyordum çok teşekkür ederim bütün hamişlerimize 💕