Deniz95 aynı gün görünüyor benim doğumumda 💗 3-4 tane yenidoğan takım aldım, kalanının tamamını 0-3 ay aldım. Yarısını uzun, yarısını kısa kollu olacak şekilde. İlk ay vücudu hassas olur uzun giydirmek gerekir dedi tüm doğum yapan arkadaşlarım, böyle dengeledim 🍀Ben de 3-6 ayı kestiremediğim için alamıyorum hava soğuk mu olur hala sıcak mı bilemiyorum artık onları da büyüme hızına göre doğduktan sonra karar verip alacağım sanırım 😊