RH38 sezeryanı bilmiyorum normalde bişey yedirip içirmiyolar sadece ağzımı suyla ıslattım hep doğuma kadar sancı cekerken lavman yapıyolar biraz bekle cok sıkışınca tuvalete git dediler o şekil oldu doguma girdim tuvaletini yapar gibi ıkın dediler zaten içim boşalmıştı ne cıkablrkş bebekten başka 😊bi boşalma hissettim bebek cıkınca neydi o bilmiyorum idrarım yada suyum du 🤭 zaten oraya herseyi göze alarak gidiyosun doktorun ebelerin karşısında çatalda oturuyosun büyük tuvaletini idrarını yapsan bile normal bişey onlar için