Merhabalar kızlar size bişey sorucam yardımcı olursanız çok sevinirim özellikle Gülşen hanım fikrinizi merak ediyorum 😉ben Ocak 29 da kontrole gitmiştim bebeğim 16+5 günlüktü doktorum kıza benzettiğini fakat emin olmadığını kordonun bacak arasında olduğunu söyledi yanıltmak istemem dedi dün de kontrole gitmiştim bebeğim 20 haftalık tam olarak cinsiyetine erkek dedi üç kez sordum aynı cevabı verdi sizce kesinmidir eltim sağolsun kafamı allak bullak etti alışveriş yapıcam sizlerin cvp larını bekliyorum kızlar görüp te yazarsanız çok sevinirim Gulsen4224
1.