Nry0682 hamileliğimi sadece adet günü kahverengi leke geldiğinde anladım. Daha sonrasında ne ağrı ne mide bulantısı nede yemeklerden tiksinme falan yaşamadım. Normal yaşantıma devam ediyorum, çevrem bana inanmıyordu hamile olduğuma 😂16. Haftadan itibaren karnım çıktı da şükür inanmaya başladılar. Şuan 19+4 olduk 🐣 oğlum olacak inşallah