5 aylık hamıleyım hep sola yatıyorum ama sol kol sol bacak hep uyuşuyor 3 gundur gece 4 te uyuyabılıyorum oda oturur vazıyette arkama 2-3 yumusak yastık alıp oturur vazıyette uyuyorum sola yatınca bazende yastık koyuyorum karnımın yanına sankı bebek ezılıyormus gıbı hıssedıyorum bir yandan rahatsız oluyorum ondanda uyuyamıyorum uykusuzum kac gundur🥺 sizler nasıl uyuyorsunuz guzel anneler🙏🏼