Nurselsolmaz canım sürekli bu şikayet için post açılıyor bende de olmuştu gerçekten çok kötüydü boğazıma kadar yanıyordu süt elma havuç falan kısa süreli ferahlama sağlıyor sonra yine başlıyor doktoruma sordum gaviscon içebilirsin güvenle dedi ve ve Allah’a şükür geçti benim bazen akşamları olacak gibi hissediyorum 1 kaşık içiyorum ve hemen geçiyor bence boşa eziyet çekmeyin doktorunuza da sorun bana çok iyi geldi