Kızlar ben geçen ay rahim filmi çektirdim bu ay adetime iki gün varken lekelenme şeklinde kanama oldu devamında hiç kanamam yok ikinci gün bugün aynı sizce rahim filminin etkisi mi bu doktorum adetin üçüncü günü gel ilaç tedavisine başlayalım dedi ben şimdi adet oldum gibi sayıp yarın doktora gitmelimiyim böyle bir şey yaşayan varsa yardımcı olabilir mi??