Sainmizgin Güzel hamişler 38+6 günlük hamileyim bugün doktor kontürolüm vardı gittim nişanımın geldiğini ve 1 santim açık olduğunu söyledi lütfen dua edin şuanda eve gönderdi doktorum panik yaptığım için gerin Doğum gerçekleşebilir dedi bol bol dualarınız bekliyorum 😌😌
Seyran Sainmizgin canım endişelenme zaten doğum haftasında . Saglıcakla gelsin kucağına al inşaAllah 🙏🏻
ayazefeveannesiii Sainmizgin gergin oldugunda tam tersi gecikir derler ama dahasa 1 santim acikligin varmis cnm nisan gelmesi dogumun hemen baslamasi anlamna gelmyr
Sainmizgin ayazefeveannesiii doktorum her an olabilr dedi sitrese girdiğim için gönderdi doktorum yoksa yatışımı yapıcaktı
Bhrsaki Rabbim yardımcın olsun insaellah canm kolay bir şekilde doğum yapmanı nasip etsin Sainmizgin#1146865