Merhaba . Ben 38+1 haftalik gebeyim . 2 gundur karnim oldukça sert . Ve gece boyunca adet sancısı gibi sanci çektim. Belim oldukça ağrıdı. Sancim oldukça kesilmeksizin fazlaydı 5 saat boyunca. Artik doguruyorum derken duş aldım ve sonra uyuya kaldım . Şuan sa hafif sancım var dayanabiliyorum . Sizce yalan sancilar içerisinde miyim . Yoksa gerçekmi.