Bbes Benımkıde erkege benzetti ama kesın bısey banada demedı bayramdan sonra gıdıcem cokta mrk edıyorum
deletedmom43 Bbes Benimde bayramdan sonra net belli olur sanırım. Gerçi biri sürekli gizliyor kendini ama bakalım :)
Bbes sarya21 bende 16+0 yım canım 12+5 te bacagının arasında bısey var dedı dr bızde gorduk hatta da bıdahakıne daha net soylerım dedı erkekmı acaba
SaadetBayrak 12 haftalıkken erkeğe benziyo dedi yüzde 70 , 17 haftalıkken gittim kesin kız dediler şuan 18 haftalığım 🙏
EsraaDC 13 haftalikken biraz daha bekleyelim kesin olsun soylerim dedi, 19haziranda ogrenecegiz insallah😅😅
Lisa 10+2 de kemik yapısından ve bacak arasında çok ufak bir çıkıntı var gibi erkek olabilir demişti. Bugün gittik 15+2 kesin olarak kız olduğunu söyledi 🤰💜😁
Mevkude Kızlar bir gün de iki doktora gittim devlet arkası dönük kiz dedi inanmadım ozele gittim arkası dönük dedi ama yumurtası var dedi hangisi dogrudur kafam kaşif Sti